Algemene storing e-mail leverancier
Soms kan het voorkomen dat de e-mailservers van onze leverancier elast hebben van een storing. De actuele status van onze leverancier kun je bekijken via deze link: https://www.opensrsstatus.com/.
Jouw e-mail bevindt zich op Cluster A. Hoewel wij hier geen directe invloed op hebben, doen wij uiteraard ons uiterste best om alles goed te monitoren.
Mijn e-mail werkt niet (meer) in Outlook
Als je e-mail niet werkt in Outlook, volg dan onderstaande stappen om het probleem op te lossen. Dit probleem komt voor als onze mailserver een tijdelijke storing heeft gehad. Het stappenplan:
Herstart je computer volledig
- Zet je computer helemaal uit en weer aan.
- Belangrijk: Gebruik geen slaapmodus of sluimerstand, maar voer een volledige herstart uit.
Open Outlook opnieuw
- Na het herstarten van je computer, open je Outlook.
Voer je wachtwoord opnieuw in
- Er verschijnt een pop-up waarin je je wachtwoord moet invoeren.
- Vul je e-mailwachtwoord éénmalig opnieuw in.
Controleer of je e-mail weer werkt
- Je e-mail zou nu weer normaal moeten functioneren.
Webmail
Als de e-mail nog niet bij je werkt op de reguliere manier (bijv. via Outlook), kun je het proberen via de webmail. De webmail is te bereiken via: https://enflow.email. Vul hier bij gebruikersnaam je volledige e-mailadres in en het bijbehorende wachtwoord.
Nog steeds problemen?
Als je deze stappen hebt gevolgd en je e-mail werkt nog steeds niet:
- Controleer of je een werkende internetverbinding hebt.
- Controleer of je de juiste gebruikersnaam en wachtwoord invoert.
- Neem contact op met onze supportafdeling voor verdere hulp.