Support » E-mail

E-mail problemen?

Algemene storing e-mail leverancier

Soms kan het voorkomen dat de e-mailservers van onze leverancier elast hebben van een storing. De actuele status van onze leverancier kun je bekijken via deze link: https://www.opensrsstatus.com/.
Jouw e-mail bevindt zich op Cluster A. Hoewel wij hier geen directe invloed op hebben, doen wij uiteraard ons uiterste best om alles goed te monitoren.

Mijn e-mail werkt niet (meer) in Outlook

Als je e-mail niet werkt in Outlook, volg dan onderstaande stappen om het probleem op te lossen. Dit probleem komt voor als onze mailserver een tijdelijke storing heeft gehad. Het stappenplan:

  1. Herstart je computer volledig

    • Zet je computer helemaal uit en weer aan.
    • Belangrijk: Gebruik geen slaapmodus of sluimerstand, maar voer een volledige herstart uit.
  2. Open Outlook opnieuw

    • Na het herstarten van je computer, open je Outlook.
  3. Voer je wachtwoord opnieuw in

    • Er verschijnt een pop-up waarin je je wachtwoord moet invoeren.
    • Vul je e-mailwachtwoord éénmalig opnieuw in.
  4. Controleer of je e-mail weer werkt

    • Je e-mail zou nu weer normaal moeten functioneren.


Webmail

Als de e-mail nog niet bij je werkt op de reguliere manier (bijv. via Outlook), kun je het proberen via de webmail. De webmail is te bereiken via: https://enflow.email. Vul hier bij gebruikersnaam je volledige e-mailadres in en het bijbehorende wachtwoord.

 

Nog steeds problemen?

Als je deze stappen hebt gevolgd en je e-mail werkt nog steeds niet:

  • Controleer of je een werkende internetverbinding hebt.
  • Controleer of je de juiste gebruikersnaam en wachtwoord invoert.
  • Neem contact op met onze supportafdeling voor verdere hulp.

Andere artikelen uit deze categorie

Vraag maar raak! 

Vul het onderstaande formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact op.