Met deze handleiding kun je eenvoudig een afwezigheidsbericht instellen voor je e-mail. Je persoonlijke e-mailgegevens heb je van Enflow ontvangen.
Indien er vragen zijn kun je altijd contact opnemen via support@enflow.nl of 0172 700 568.
Stap 1: Ga naar enflow.email en log in met je persoonlijke e-mailgegevens.
Stap 2: Kies in het linkermenu voor ‘Instellingen’.
Stap 3: Klik vervolgens op ‘Automatische responder’.
Stap 4: Op deze pagina kun je een afwezigheidsbericht instellen.
- Zorg dat Geactiveerd aan staat.
- Laat Interval op 1 staan.
- Bij Einddatum kun je eventueel de datum opgeven waarop het afwezigheidsbericht weer gedeactiveerd moet worden.
- Verder kun je bij Automatische respons tekst jouw bericht typen.
Stap 5: Klik op opslaan. Je afwezigheidsbericht is opgeslagen en wordt automatisch naar elke nieuw inkomende e-mail gestuurd.