Support » E-mail

Afwezigheidsbericht instellen

Met deze handleiding kun je eenvoudig een afwezigheidsbericht instellen voor je e-mail. Je persoonlijke e-mailgegevens heb je van Enflow ontvangen.

Indien er vragen zijn kun je altijd contact opnemen via support@enflow.nl of 0172 700 568.

Stap 1: Ga naar enflow.email en log in met je persoonlijke e-mailgegevens. 

Stap 2: Kies in het linkermenu voor ‘Instellingen’.

Stap 3: Klik vervolgens op ‘Automatische responder’.

Stap 4: Op deze pagina kun je een afwezigheidsbericht instellen. 

  • Zorg dat Geactiveerd aan staat.
  • Laat Interval op 1 staan. 
  • Bij Einddatum kun je eventueel de datum opgeven waarop het afwezigheidsbericht weer gedeactiveerd moet worden. 
  • Verder kun je bij Automatische respons tekst jouw bericht typen. 

Stap 5: Klik op opslaan. Je afwezigheidsbericht is opgeslagen en wordt automatisch naar elke nieuw inkomende e-mail gestuurd.

 

Andere artikelen uit deze categorie

Vraag maar raak! 

Vul het onderstaande formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact op.