CrewPlanner is ontstaan vanuit de gedachte plannen inzichtelijk te maken en alle administratieve rompslomp daaromheen te automatiseren. Tijdrovende telefoontjes, gecompliceerde excel-sheets en talloze mailtjes over en weer lossen simpelweg op door de kracht van het digitaliseren.
Met de mobile app kunnen werknemers hun beschikbaarheid opgeven en alle geplande evenementen bekijken. Zodra een evenement is gestart kunnen werknemers zichzelf inklokken en aan het einde van de shift weer uitklokken. Bij het uitklokken worden alle documenten en aangiftes volledig automatisch aangepast. De gepresteerde uren worden geregistreerd en opgeslagen en zijn op te vragen in een overzicht.
Om de foutmarge van aangiftes te minimaliseren is er een automatische koppeling met de Rijksdienst voor Social Zekerheid (RSZ) ontwikkeld. De zogeheten Dimona's worden na het plannen automatisch aangemaakt en op tijd verstuurd naar de RSZ. Veel voorkomende Dimona-uitzonderingen voor alle statuten worden automatisch slim afgehandeld.
Wat dit project naar een hoger niveau heeft getild? Supersnel schakelen en efficiënte communicatie tussen de opdrachtgever en realisator. Bij Enflow werken we met current-sprints, #agile (klant kan meekijken tijdens de bouwfase) en een luisterend oor.
Benieuwd naar hoe wij werken?